Telekomunikacja dla przedsiębiorstw – jakie są ułatwienia?

Większe przedsiębiorstwa potrzebują szybkich i tanich rozwiązań związanych z telekomunikacją. Jest to zwłaszcza pomocne w firmach zajmujących się telemarketingiem, czy tych wymagających sprawnych kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi jednostkami. Duża ilość telefonów i faksów wymaga zamontowania własnej centrali telefonicznej w celu wyeliminowania zatorów na linii telefonicznej.

Centrala (więcej pod tym linkiem) telefoniczna umożliwia prowadzenie wielu rozmów z użyciem tylko kilku linii telefonicznych. Na przykład jeśli przedsiębiorstwo ma dział pomocy technicznej, gdzie pracuje kilku konsultantów, nie jest koniecznością tworzenie oddzielnej linii i ustalanie oddzielnego numeru dla wszystkich. Centrala telefoniczna połączy petenta w sposób automatyczny z którymś konsultantem, nawet jeśli kilka linii jest już zajętych.

Postęp to duże możliwości

telefon

Źródło: www.morguefile.com

Dawniej centrale telekomunikacyjne były niezwykle kosztownymi urządzeniami, znajdującymi się w posiadaniu firmy telekomunikacyjnej. Koszty wykorzystania zwiększały nagminne uszkodzenia i obowiązek ręcznej obsługi. Na dzień dzisiejszy centrale cyfrowe są bardzo małe, prawie się nie psujące i na tyle niedrogie, że największe przedsiębiorstwa mogą w nie zainwestować.

Przejdź do serwisu autora (propertyapart.com/noclegi-dla-firm), jeśli zaintrygowały Cię wiadomości podane w naszym poście. Tam znajdziesz o wiele więcej szczegółów.

Taka centrala potrzebuje jedynie właściwej konfiguracji dokonanej przez specjalistów z dziedziny telekomunikacji i może działać właściwie bez ingerencji z zewnątrz co umożliwia zmniejszenie kosztów wykorzystania w zasadzie tylko do kosztów energii elektrycznej zużywanej przez urządzenie.

Ograniczanie kosztów
Każda wielka korporacja próbuje w jak największym stopniu zmniejszyć wydatki przy zachowaniu dużej skuteczności. Korporacje zajmujące się telemarketingiem zamiast standardowych cyfrowych centrali stosują centrale voip. Oznacza to tyle, że funkcję aparatu telefonicznego pełni komputer łączący się z serwerem pełniącym funkcję centrali. Koszty takiego rozwiązania voip dla firm są znacznie mniejsze od tych, które trzeba ponieść w przypadku tradycyjnej centrali. Serwery są o wiele mniej kosztowne od centrali, firmy mogą oszczędzić dużo na telefonach a jakość wykonywanych usług jest wysoka dzięki temu, że pracownik posiada dostęp do złożonego systemu z wykorzystaniem komputera. Ponadto nagrywanie rozmów jest praktycznie łatwiejsze, co zapewnia bezpieczeństwo i opcję sprawdzania poziomu pracy konsultantów.